De Vijf Boeken 12d, 2911 BL Nieuwerkerk aan den IJssel info@aaccountants.nl
0180-745742

Accountancy

Als ondernemer wilt u zich het liefst bezighouden met uw business, zonder dat u voortdurend druk hoeft te zijn met uw administratie. Wij helpen u graag om uw administratie op orde te hebben. Dit scheelt u tijd en waarschijnlijk een hoop ergernis en geeft u inzicht!

Administratieve dienstverlening

Wij weten dat een nauwkeurige en actuele financiële administratie voor u als ondernemer onmisbaar is. Op basis van deze gegevens heeft u namelijk het inzicht uw bedrijf zo goed mogelijk te sturen en optimaliseren.

Wij helpen u graag bij het voeren van uw financiële administratie. U kunt daartoe periodiek alle benodigde gegevens bij ons aanleveren. Wanneer u er echter de voorkeur aan geeft dat wij bij u op locatie langskomen is dat in veel gevallen ook mogelijk. In ieder geval hoeft u zich dan niet druk te maken over boekhoudregels en andere zaken die hierbij van belang zijn. U kunt er ook voor kiezen om (deels) zelf de administratie te verzorgen. Bijvoorbeeld via een online boekhoud oplossing. Wij kunnen dan realtime met u meekijken, correcties maken en eenvoudig vragen beantwoorden.

De digitalisering zet zich in rap tempo door waardoor steeds meer handmatige werkzaamheden achterwege kunnen blijven. Zo is het vaak mogelijk om een export uit uw kassasysteem in te lezen. Ook werken wij veel met bankkoppelingen zodat gegevens automatisch opgehaald en verwerkt kunnen worden.

Mocht u hier nog niet aan toe zijn, dan is dat natuurlijk geen probleem. Wij hebben nog genoeg klanten die gegevens op papier aanleveren. Hierin stellen wij ons flexibel op. Kortom: wij passen ons aan, aan u en niet andersom!

Jaarrekening

AAccountants Nieuwerkerk is u graag van dienst bij het professioneel samenstellen van uw jaarrekening. Wij weten dat de jaarrekening een belangrijke financiële verslaggeving is van uw organisatie en daarom willen wij dit goed doen! Wij verzamelen de benodigde gegevens, verwerken en rubriceren deze. Vervolgens stellen wij de jaarrekening samen in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving. Als bevestiging voegen wij een ‘samenstellingsverklaring’ aan de jaarrekening toe. Ten slotte hechten wij veel waarde aan de bespreking van de jaarrekening met u als ondernemer. Samen met u nemen we de cijfers en ontwikkelingen door, analyseren deze en kijken naar vooruitzichten, begrotingen, budgetten en toekomstige stappen. Wij weten als geen ander dat mede op basis van deze jaarrekening u als ondernemer beslissingen moet nemen over de toekomst van uw onderneming.

Salarisadministratie

Veel ondernemers hebben personeel in dienst en al bij de eerste werknemer wordt u als ondernemer geconfronteerd met een groot aantal kwesties op het gebied van de personeels- en salarisadministratie. AAccountants Nieuwerkerk is op de hoogte van de laatste regelgeving op het gebied van personeels- en salarisadministratie en daar kunt u als ondernemer van profiteren!

Wij kunnen u ontzorgen met:

–       Het bijhouden van de salarisadministratie
–       Het verzorgen van de maandelijkse of vierwekelijkse aangifte loonheffing
–       Het rekening houden met eventueel geldende cao’s
–       Het doorgeven van bedragen en mutaties aan pensioenfondsen
–       Het opstellen van een adequate arbeidsovereenkomst
–       Het invullen van diverse formulieren (zoals de werkgeversverklaring, aanvraag uitkering etc.)